Telefon: 004 021-3124442 Email: office@romalimenta.ro
 
 
Comunicate de Presa

Peste 2500 oameni de afaceri au vizitat Pack Show 2022, singura expoziţie de packaging din România
2022-05-18

Pack Show, singura expoziţie de packaging din România care s-a încheiat sâmbătă, 14 mai, a înregistrat peste 2500 de vizitatori în cele patru zile de eveniment. Dintre aceştia, peste 65% au fost antreprenori, directori generali, directori executivi. Ap...continuare..


Mâine începe PACK SHOW 2022, cea mai relevantă expoziţie de packaging din România!
2022-05-10

Miercuri, 11 mai 2022, se deschide Pack Show, cea mai relevantă expoziţie de packaging din România organizată de ROMEXPO şi EUROEXPO Fairs, în parteneriat cu Camera de Comerţ şi Industrie a României!

Timp de 4 zile, &...continuare..


Pe 11 mai se deschide PACK SHOW 2022, expoziţia de packaging pentru Europa de Sud-Est!
2022-05-04

Miercuri, 11 mai 2022, se deschide Pack Show, expoziţia de packaging pentru Europa de Sud-Est!

Timp de 4 zile, sp...continuare..


Plafonarea prețului produselor alimentare: riscăm intrarea într-o criză a alimentelor, raţional...
2022-02-08

Federaţia Romalimenta consideră că o eventuală plafonare a preţului alimentelor va genera, pe lângă o aparentă şi trecătoare calmare a preţurilor, o cascadă de efecte negative persistente pe intregul lanţ agroalimentar.
Economia traversează o criză ...continuare..


Un set de instrumente pentru eficiența energetică în lanțurile frigorifice din sectorul alimenta...
2021-09-28

Amsterdam, 23 septembrie 2021 – ICCEE, un proiect finanțat prin programul Orizont 2020, lansează mai multe instrumente dezvoltate de partenerii de proiect în ultimele luni, toate cu un singur scop: creșterea eficienței energetice și a culturii de sustenabilita...continuare..


Industria alimentara continua sa sustina batalia anti-Covid 2019
2020-05-18

Federatia Romalimenta a actualizat informatiile primite de la membrii sai privind donatiile facute de acestia pana in prezent, in contextul pandemiei Coronavirus, iar sinteza se regaseste in tabelul de mai jos.

 

Consemnam cu satisfactie ca numai contributiile financ...continuare..


Exista suficiente stocuri de alimente
2020-03-18

Federatia Romalimenta este in permanenta legatura cu ANPC, cu dl. dir. gen. Paul Anghel, pentru a aproviziona permanent piata cu alimente sigure, de calitate europeana si suntem in ...continuare..


Industria alimentarã româneascã existã, in ciuda detractorilor
2019-11-04

Nr. 209/4.11.2019
Industria alimentarã româneascã existã, in ciuda detractorilor
-Comunicat de presã-
 
continuare..


Miercuri se deschide Pack Show 2019, locul de întâlnire al industriei de packaging
2019-10-29

 

 

COMUNICAT DE PRESĂ

Miercuri se deschide Pack Show 2019, locul de întâlnire

al industriei de packaging

 

...continuare..


Romalimenta salută proiectul ANPC privind comercializarea produselor ce au fãcut obiectul campanii...
2019-09-02

Federaţia Romalimenta este adepta regulilor clare, aplicate obiectiv, nediscriminator, care sã dezvolte competitivitatea industriei alimentare româneşti, mãrindu-i cota de piaţã prin împlinirea aşteptãrilor consumatorilor şi prin respectarea interes...continuare..


SUPRATAXAREA BAUTURILOR CU ZAHAR, SAU UN ALT ATENTAT LA BUZUNARELE ROMÂNILOR, DEGHIZAT IN GRIJA PEN...
2019-08-05

Nr. 63/2.08.2019
SUPRATAXAREA BAUTURILOR CU ZAHAR, SAU UN ALT ATENTAT LA
BUZUNARELE ROMÂNILOR, DEGHIZAT IN GRIJA PENTRU SᾸNᾸTATE

-Comunicat de presã-

Deși nu ne mai miră mãsurile intempestive, de tipul mãririi taxelor, apli...continuare..


ROMALIMENTA cere cele mai aspre masuri in cazul pestelui braconat
2019-05-20

Nr. 38/20.05.2019

 

Romalimenta cere cele mai aspre mãsuri in cazul peştelui braconat

- Comunicat de presã -

 

continuare..


Proiect partener Angst
2019-04-11

DISARM - Orizont 2020 - o nouă rețea tematică de colaborare pentru reducerea rezistenței la antibiotice

 

continuare..


Suprataxare comunicat Romalimenta
2017-08-03

NU EXISTĂ UN PLAN DE SUPRATAXARE A ALIMENTELOR

Comunicat de presă

 

Federația Romalimenta a exprimat cele mai serioase rezerve fața de intențiile de supra-taxare, în ...continuare..


Ignoranţa nu scuzã calomnia
2017-04-05

05 aprilie 2017

 

Ignoranţa nu scuzã calomnia

-Comunicat de presã-

 

Spirit enciclopedic, Co...continuare..


Micșorarea taxei penalizatoare este doar un prim pas spre o soluție reală
2016-10-21

21 Octombrie 2016

 

 

Comunicat de presă

Referitor la Propunerea legislativă pentru modificarea și completarea Legii nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambala...continuare..


CRIZA RECICLARII AMBALAJELOR SI IMPLICATIILE DIRECTE ASUPRA POPULATIEI
2016-01-25

25.01.2016

-Comunicat de presã-

 

Astazi industria alimentara se afla intr-o situatie de criza, prin impunerea unor plati generate de neindeplinirea tintelor de reciclare din cauze independe...continuare..


RECICLAREA AMBALAJELOR SI IMPLICATIILE ASUPRA POPULATIEI
2016-01-21

21.01.2016

RECICLAREA AMBALAJELOR SI IMPLICATIILE ASUPRA POPULATIEI

-Comunicat de presã-

 

Federaţia R...continuare..


URGENȚA REDUCERII TVA LA ALIMENTE
2015-04-07

Recentele declaraţii guvernamentale justificã speranţa materializãrii unora dintre modificãrile Codului fiscal încã din acest an. Susţinem cu fermitate necesitat...continuare..


Federatiile reprezentative din agroindustrie sustin fara rezerve TVA-ul de 9% pe tot lantul carnii
2015-02-25

Membrii  federatiilor ROMALIMENTA si PRO AGRO – procesatori  si fermieri – sustin solidar, fara rezerve, aplicarea cotei de 9% TVA pe tot lantul carnii, respec...continuare..


INDUSTRIA ALIMENTARĂ SUSŢINE NECESITATEA RELAXĂRII FISCALE
2015-02-20

20 februarie 2015

INDUSTRIA ALIMENTARĂ SUSŢINE NECESITATEA RELAXĂRII FISCALE

Noul Cod fiscal şi noul Cod de procedură fiscală con#...continuare..


Teme majore de interes

Subiectele de mare actualitate ale industriei romanesti (evaziunea, reducerea TVA alimente, etc) au un impact major si ne preocupa permanent. Chiar daca ele alcatuiesc o realitate (nedorita) in mediul nostru de afaceri, sunt chestiuni cu care se confrunta si colegi din alte tari europene. La fel de importante sunt dezbaterile de la Bruxelles si din intreaga Uniune, generate de profundele schimbari datorate globalizarii, crizei economico-financiare, dar si puseelor alimentare si, mai devreme sau mai tarziu, ele au efect direct asupra industriei alimentare romanesti.

MONDELEZ EUROPE SERVICES GMBH OPFIKON – SUCURSALA ROMANIA

Mondelez Romania este una dintre firmele de top din industria alimentara, creand zilnic produse de cea mai buna calitate, pentru o viata mai usoara si mai "savuroasa" a consumatorilor.

Printre marcile reprezentative care incearca sa raspunda nevoilor consumatorilor se numara: ciocolata Milka si Poiana, biscuitii LU, cafeaua Jacobs, Nova Brasilia etc.

"Tot ceea ce facem incepe si se termina cu consumatorii nostri. Ne pasa de ceea ce gandesc. Deci, ii ascultam, observam si invatam. Apoi, cream.", este unul dintre principiile brand-ului Mondelez.


PATRONATUL ROMAN DIN INDUSTRIA DE MORARIT PANIFICATIE SI PASTE FAINOASE (ROMPAN)

Patronatul Roman din Industria de Morarit, Panificatie si Produse Fainoase (ROMPAN) reuneste cei mai importanti producatori din industria de morarit, panificatie si produse fainoase, furnizori de materii prime si auxiliare, constructori de utilaje specifice sectorului, cercetatori si proiectanti, depozitari, distribuitori si comercianti.

Organizatie apolitica, independenta, neguvernamentala, ROMPAN apara interesele profesionale, economice, sociale si morale ale membrilor sai, in vederea unei industrii la standarde inalte si sigure.


PATRONATUL APELOR MINERALE DIN ROMANIA (APEMIN)

Entitate neguvernamentala, Patronatul APEMIN reprezinta interesele producatorilor de ape minerale din Romania. Scopul Patronatului il reprezinta promovarea, reprezentarea, sustinerea si apararea intereselor economice, tehnice si juridice ale producatorilor de ape minerale naturale in relatiile cu autoritatile publice, cu sindicatele si cu alte persoane juridice si fizice, atat in plan national cat si international.


ASOCIATIA NATIONALA PENTRU BAUTURI RACORITOARE (ANBR)

Asociatia Nationala pentru Bauturi Racoritoare (ANBR) este o asociatie non-profit cu misiunea de a reprezenta si de a sustine, in mod corect si constant, interesele industriei de bauturi racoritoare si cele ale membrilor sai. ANBR isi propune ca prin activitatile sale sa contribuie la sustenabilitatea industriei bauturilor racoritoare in Romania, cresterea profesionalismului si conduitei etice de operare pe piata locala si imbunatatirea continua a calitatii produselor si serviciilor oferite de reprezentantii acestei industrii. Prin activitatile sale, ANBR isi propune sa fie un partener de dialog activ si responsabil atat pentru institutiile implicate in activitatea sectorului bauturilor racoritoare, cat si pentru toti cei interesati de dinamica si problematica/preocuparile acestui sector. Pentru mai multe detalii, va rugam accesati: www.anbr.ro 


PEPSICO ROMANIA / STAR FOODS

Investind intr-un viitor sigur pentru consumatori si pentru planeta, PepsiCo este o comapanie de bauturi racoritoare si de produse alimentare, a carei traditie si performanta este cunoscuta in intreaga lume.

"Vom continua sa descoperim metode inovatoare pentru reducerea consumului de energie, apa si ambalaje si sa asiguram multe locuri de munca pentru asociatii nostri.", declara membrii STAR FOODS.


UNILEVER SOUTH CENTRAL EUROPE SA

Unilever, una dintre cele mai importante companii de pe piata bunurilor de larg consum, are in Romania o afacere cu adevarat locala, din 1995: o parte semnificativa din vanzari este generata de productia obtinuta pe platforma industriala din Ploiesti. Avand grija sa ofere consumatorilor beneficii relevante, produse sanatoase, UNILEVER nu a incetat niciodata sa isi manifeste interesul fata de mediul inconjurator.


Saptamana europeana a IMM-urilor
Companiile alimentare mici si mijlocii sunt motorul cresterii in Europa Cu ocazia Saptamanii europene a IMM din acest an, organizatia FoodDrinkEurope doreste sa sublinieze valoarea firmelor mici si mijlocii (IMM)1 pentru economia europeana. Industria alimentelor si bauturilor din Europa (cea mai mare industrie manufacturiera din UE in termeni de cifra de afaceri si locuri de munca), este foarte fragmentata prin natura ei, cuprinzand peste 287.000 companii, din care marea majoritate (99,1%) sunt IMM-uri. Link catre Facts and figures

Una din prioritatile cheie ale FoodDrinkEurope este de a dezvolta competitivitatea IMM-urilor alimentare din Europa prin plasarea unui accent deosebit pe nevoile lor specifice si asigurarea unui cadru legislativ mai bun. FoodDrinkEurope urmareste de asemenea aplicarea Small Business Act (SBA)2 si tinteste actiunile in numele IMM-urilor. Revizia 2011 a SBA a subliniat pe drept un numar de zone de politici, dintre care patru au o relevanta particulara pentru industria europeana a alimentelor si bauturilor si necesita sa fie atacate in continuare.

Aceste zone includ:
- Facilitarea unui acces mai usor la finantare;
- Promovarea accesului la pietele internationale;
- Reducerea poverilor regulatorii si administrative; si
- Promovarea spiritului antreprenorial si raspunsul la nevoile de forta de munca instruita, calificata.

Vorbind cu ocazia Saptamanii Europene a IMM, Presedintele FoodDrinkEurope, Jess Serafn Prez, el insusi CEO al unui IMM3, a spus: FoodDrinkEurope doreste sa sublinieze rolul crucial jucat de IMM-uri nu numai in sectorul alimentelor si bauturilor, ci in economia larga europeana. Aceste companii formeaza coloana vertebrala a sectorului alimentar din Europa si joaca un rol important in conducerea revenirii economice a Europei. FoodDrinkEurope lucreaza in stransa colaborare cu alti actori in directia dezvoltarii unei politici industriale specifice sectorului alimentar, care va lua in considerare toate nevoile specifice si preocuparile IMM-urilor din sector.

PREMIER RESTAURANTS ROMANIA

"Povestea McDonald's a inceput in 1955 intr-o mică măcelărie din Maywood IL, Statele Unite ale Americii, unde fondatorul nostru, Ray Kroc, a incheiat cu o strangere de mană parteneriatul cu primul furnizor de carne de vită al McDonald's. De atunci, McDonald's a făcut o promisiune care stă la baza a tot ceea ce preparăm in fiecare zi: fiecare ingredient livrat de furnizorii noştri şi fiecare persoană care lucrează alături de noi este de incredere şi respectă valorile McDonald's pe care clienţii noştri le apreciază." Daniel Boaje, Director General McDonald's Romania


ASOCIATIA PRODUCATORILOR DE HRANA PENTRU ANIMALE DE COMPANIE (ARPAC)

Asociatia Producatorilor de Hrana pentru Animale de Companie este o organizatie non-guvernamentala, non-profit, creata pentru a reprezenta, sprijini si sustine interesele importatorilor si producatorilor de hrana pentru animale de companie.


Intelegerea datelor valabilitatii

Cea mai mare risipa de alimente este la consumator, motiv pentru care subiectul este important.

http://www.romalimenta.ro/userfiles/files/Intelegerea%20datelor%20valabilitatii.pdf

 


NESTLE ROMANIA

Nestle este lider mondial in industria alimentara, fiind prezent in 86 de tari, cu un numar de 468 de fabrici si 333.000 de angajati. Prin misiunea companiei "Good Food, Good Life", Nestle se angajeaza sa imbunatateasca calitatea vietii consumatorilor in fiecare zi, in intreaga lume, oferindu-le o varietate de produse, ca parte dintr-un stil de viata echilibrat.

Nestle a intrat pe piata din Romania in 1995, in momentul de fata avand 1000 de angajati in Bucuresti si in Timisoara, unde este localizata fabrica Nestle.


MARS ROMANIA

Cu traditie in industria alimentara si cu o cultura construita in jurul calitatii, MARS ofera consumatorilor, pe principiul beneficiului mutual, o arie larga de produse din ciocolata.

Cele cinci principii MARS sunt: calitate, responsabilitate, mutualitate, eficienta, libertate.


INDUSTRIA ALIMENTARĂ SUSŢINE NECESITATEA RELAXĂRII FISCALE

20 februarie 2015

INDUSTRIA ALIMENTARĂ SUSŢINE NECESITATEA RELAXĂRII FISCALE

Noul Cod fiscal şi noul Cod de procedură fiscală conţin o seamă de prevederi care merg în direcţia bună, stimulând creşterea economică şi însănătoşirea mediului de afaceri românesc.

Romalimenta, ca federaţie reprezentativă a sectorului, a militat permanent pentru relaxare fiscală (reducere TVA alimente, accize, etc), deoarece aceasta are un triplu impact:

·&...continuare..

Industria alimentara continua sa sustina batalia anti-Covid 2019

Federatia Romalimenta a actualizat informatiile primite de la membrii sai privind donatiile facute de acestia pana in prezent, in contextul pandemiei Coronavirus, iar sinteza se regaseste in tabelul de mai jos.

 

Consemnam cu satisfactie ca numai contributiile financiare depasesc 2 milioane lei si 2 milioane euro, acestora adaugandu-li-se si alte donatii in alimente si alte bunuri adresate spitalelor, precum si unitatilor dedicate celor in nevoie.

 

Sustinem aceste initiative menite a contribui la sprijinirea depasirii acestei situatii deosebite si la revenirea la normal, felicitand firmele in cauza, precum si multe altele din intreaga economie, care fac astfel de dovada responsabilitatii sociale!

 

&nbs...continuare..

Exista suficiente stocuri de alimente

Federatia Romalimenta este in permanenta legatura cu ANPC, cu dl. dir. gen. Paul Anghel, pentru a aproviziona permanent piata cu alimente sigure, de calitate europeana si suntem in masura sa va asiguram, alaturi de ceilalti producatori si de comercianti, ca exista stocuri suficiente pentru toate categoriile de alimente, incat sa nu inregistram sincope.

 

Chiar daca vanzarile la unele marfuri au depasit asteptarile, atat noi, producatorii, cat si autoritatile romane si europene suntem la datori...continuare..

Peste 2500 oameni de afaceri au vizitat Pack Show 2022, singura expoziţie de packaging din România

Pack Show, singura expoziţie de packaging din România care s-a încheiat sâmbătă, 14 mai, a înregistrat peste 2500 de vizitatori în cele patru zile de eveniment. Dintre aceştia, peste 65% au fost antreprenori, directori generali, directori executivi. Aproape 7% au fost vizitatori străini din Spania, Italia, Germania, Republica Cehă şi Ungaria. Prezenţa în număr mare şi calitatea vizitatorilor au confirmat încă o dată nivelul şi ţinuta de calitate a expoziţiei B2B.

După o pauză de aproape trei ani, Pack Show a reunit cu succes, într-un singur loc, mediul de business pentru discuţii constructive legate de evoluţia industriei de packaging în noua conjunctură economică. Extinderea timpil...continuare..

Termeni si conditii    |   Confidentialitate si GDPR    |   Contact
Copyright© 2014 : romalimenta.ro    Webdesign : Eurodata Serv