Telefon: 004 021-3124442 Email: office@romalimenta.ro
 
 
Comunicate de Presa

Suprataxare comunicat Romalimenta
2017-08-03

NU EXISTĂ UN PLAN DE SUPRATAXARE A ALIMENTELOR

Comunicat de presă

 

Federația Romalimenta a exprimat cele mai serioase rezerve fața de intențiile de supra-taxare, în ...continuare..


Ignoranţa nu scuzã calomnia
2017-04-05

05 aprilie 2017

 

Ignoranţa nu scuzã calomnia

-Comunicat de presã-

 

Spirit enciclopedic, Co...continuare..


Micșorarea taxei penalizatoare este doar un prim pas spre o soluție reală
2016-10-21

21 Octombrie 2016

 

 

Comunicat de presă

Referitor la Propunerea legislativă pentru modificarea și completarea Legii nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambala...continuare..


CRIZA RECICLARII AMBALAJELOR SI IMPLICATIILE DIRECTE ASUPRA POPULATIEI
2016-01-25

25.01.2016

-Comunicat de presã-

 

Astazi industria alimentara se afla intr-o situatie de criza, prin impunerea unor plati generate de neindeplinirea tintelor de reciclare din cauze independe...continuare..


RECICLAREA AMBALAJELOR SI IMPLICATIILE ASUPRA POPULATIEI
2016-01-21

21.01.2016

RECICLAREA AMBALAJELOR SI IMPLICATIILE ASUPRA POPULATIEI

-Comunicat de presã-

 

Federaţia R...continuare..


URGENȚA REDUCERII TVA LA ALIMENTE
2015-04-07

Recentele declaraţii guvernamentale justificã speranţa materializãrii unora dintre modificãrile Codului fiscal încã din acest an. Susţinem cu fermitate necesitat...continuare..


Federatiile reprezentative din agroindustrie sustin fara rezerve TVA-ul de 9% pe tot lantul carnii
2015-02-25

Membrii  federatiilor ROMALIMENTA si PRO AGRO – procesatori  si fermieri – sustin solidar, fara rezerve, aplicarea cotei de 9% TVA pe tot lantul carnii, respec...continuare..


INDUSTRIA ALIMENTARĂ SUSŢINE NECESITATEA RELAXĂRII FISCALE
2015-02-20

20 februarie 2015

INDUSTRIA ALIMENTARĂ SUSŢINE NECESITATEA RELAXĂRII FISCALE

Noul Cod fiscal şi noul Cod de procedură fiscală con#...continuare..


Romalimenta si ANPC: seminar de informare despre noua etichetare a alimentelor
2014-12-09

Comunicat post-event

04.12.2014

 

Romalimenta si ANPC: seminar de informare despre noua etichetare a alimentelor

 

Ieri, 4 decembrie 2...continuare..


Tot ce trebuie să știti despre siguranța aditivilor alimentari
2014-10-09
In ceea ce privește aditivii alimentari sau E-urile (denumirea prescurtată de pe etichetele produselor) se emit constant ipoteze nu totdeauna foarte clare, bazate stiintific. Așadar, ne-am propus să vă informăm cu tot ceea ce trebuie să știți despre adit...continuare..


Teme majore de interes

Subiectele de mare actualitate ale industriei romanesti (evaziunea, reducerea TVA alimente, etc) au un impact major si ne preocupa permanent. Chiar daca ele alcatuiesc o realitate (nedorita) in mediul nostru de afaceri, sunt chestiuni cu care se confrunta si colegi din alte tari europene. La fel de importante sunt dezbaterile de la Bruxelles si din intreaga Uniune, generate de profundele schimbari datorate globalizarii, crizei economico-financiare, dar si puseelor alimentare si, mai devreme sau mai tarziu, ele au efect direct asupra industriei alimentare romanesti.

FERRERO ROMANIA

Ferrero inseamna intotdeauna grija pentru igiena, mediu, probleme sociale si comunitatile locale in care compania este prezenta, cat si pentru propriile sale resurse umane.
Astazi, multe produse Ferrero sunt globale, in sensul ca se comercializeaza pretutindeni. Ferrero este acum pe locul patru in topul celor mai mari grupuri de produse de cofetarie din lume.


Asociatia Nationala pentru Bauturi Racoritoare (ANBR)

Asociatia Nationala pentru Bauturi Racoritoare (ANBR) este o asociatie non-profit cu misiunea de a reprezenta si de a sustine, in mod corect si constant, interesele industriei de bauturi racoritoare si cele ale membrilor sai. ANBR isi propune ca prin activitatile sale sa contribuie la sustenabilitatea industriei bauturilor racoritoare in Romania, cresterea profesionalismului si conduitei etice de operare pe piata locala si imbunatatirea continua a calitatii produselor si serviciilor oferite de reprezentantii acestei industrii. Prin activitatile sale, ANBR isi propune sa fie un partener de dialog activ si responsabil atat pentru institutiile implicate in activitatea sectorului bauturilor racoritoare, cat si pentru toti cei interesati de dinamica si problematica/preocuparile acestui sector. Pentru mai multe detalii, va rugam accesati: www.anbr.ro 


PEPSICO Romania / STAR FOODS

Investind intr-un viitor sigur pentru consumatori si pentru planeta, PepsiCo este o comapanie de bauturi racoritoare si de produse alimentare, a carei traditie si performanta este cunoscuta in intreaga lume.

"Vom continua sa descoperim metode inovatoare pentru reducerea consumului de energie, apa si ambalaje si sa asiguram multe locuri de munca pentru asociatii nostri.", declara membrii STAR FOODS.


Asociatia Patronala Romana din Industria Laptelui (APRIL)

Asociatia Patronala Romana din Industria Laptelui este o organizatie democratica, deschisa tuturor societatilor comerciale care actioneaza in domeniul lactatelor, indiferent de marime. Obiectivul principal al asociatiei il reprezinta desfasurarea de activitati profesionale, tehnice si economice in interesul comun al tuturor membrilor.


MARS ROMANIA

Cu traditie in industria alimentara si cu o cultura construita in jurul calitatii, MARS ofera consumatorilor, pe principiul beneficiului mutual, o arie larga de produse din ciocolata.

Cele cinci principii MARS sunt: calitate, responsabilitate, mutualitate, eficienta, libertate.


FEDIMA

FEDIMA - Asociatia Producatorilor si Furnizorilor de Ingrediente pentru Industria Panificatiei, Patiseriei si Cofetariei
Fedima Romania are ca principal scop promovarea unui numar mare si divers de proiecte in interesul comun al membrilor asociatiei si, bineinteles, al clientilor.

De asemenea, Asociatia Producatorilor si Furnizorilor de Ingrediente pentru Industria Panificatiei, Patiseriei si Cofetariei (FEDIMA) furnizeaza informatii adecvate din industrie si isi reprezinta membrii in organizatii nationale si internationale relevante. Membrii Asociatiei fac parte dintre cei mai importanti producatori internationali de ingrediente pentru industria panificatiei, patiseriei si cofetariei, prezenti in Romania.


MONDELEZ EUROPE SERVICES GMBH OPFIKON – SUCURSALA ROMANIA

Mondelez Romania este una dintre firmele de top din industria alimentara, creand zilnic produse de cea mai buna calitate, pentru o viata mai usoara si mai "savuroasa" a consumatorilor.

Printre marcile reprezentative care incearca sa raspunda nevoilor consumatorilor se numara: ciocolata Milka si Poiana, biscuitii LU, cafeaua Jacobs, Nova Brasilia etc.

"Tot ceea ce facem incepe si se termina cu consumatorii nostri. Ne pasa de ceea ce gandesc. Deci, ii ascultam, observam si invatam. Apoi, cream.", este unul dintre principiile brand-ului Mondelez.


UNILEVER SOUTH CENTRAL EUROPE SA

Unilever, una dintre cele mai importante companii de pe piata bunurilor de larg consum, are in Romania o afacere cu adevarat locala, din 1995: o parte semnificativa din vanzari este generata de productia obtinuta pe platforma industriala din Ploiesti. Avand grija sa ofere consumatorilor beneficii relevante, produse sanatoase, UNILEVER nu a incetat niciodata sa isi manifeste interesul fata de mediul inconjurator.


Patronatul apelor minerale din Romania (APEMIN)

Entitate neguvernamentala, Patronatul APEMIN reprezinta interesele producatorilor de ape minerale din Romania. Scopul Patronatului il reprezinta promovarea, reprezentarea, sustinerea si apararea intereselor economice, tehnice si juridice ale producatorilor de ape minerale naturale in relatiile cu autoritatile publice, cu sindicatele si cu alte persoane juridice si fizice, atat in plan national cat si international.


BUNGE ROMANIA

Companie care activeaza in sectorul agroalimentar din 1818, Bunge isi gestioneaza produsele sale incepand cu fermele unde sunt produse, pana la raftul unde sunt vandute. Renumita international, Bunge activeaza in domeniul agriculturii, acoperind segmentele de comercializare, stocare si procersare a semintelor pentru ulei, productia de fertilizatori si uleiului de consum. Cea mai importanta provocare pe care Bunge si-o asuma, si pentru care investeste sume foarte mari, consta in asigurarea unei alimentatii sanatoase pentru o populatie in crestere si, mai mult, in procesul de reciclare la nivel mondial.


Asociatia Producatorilor de Hrana pentru Animale de Companie (ARPAC)

Asociatia Producatorilor de Hrana pentru Animale de Companie este o organizatie non-guvernamentala, non-profit, creata pentru a reprezenta, sprijini si sustine interesele importatorilor si producatorilor de hrana pentru animale de companie.


DR. OETKER RO

Bazandu-se pe calitate si inovatie permanenta, compania Dr. Oetker creaza produse extrem de folositoare pentru gospodinele din intreaga lume. Calitatea produselor sale alimentare se realizeaza printr-o testarea continua a ingredientelor si a modurilor de preparare.

Dincolo de managementul calitatii, firma Dr. Oetker are o istorie conturata cu ingeniozitate in jurul valorilor familiei si a responsabilitatii sociale.


INDUSTRIA ALIMENTARĂ SUSŢINE NECESITATEA RELAXĂRII FISCALE

20 februarie 2015

INDUSTRIA ALIMENTARĂ SUSŢINE NECESITATEA RELAXĂRII FISCALE

Noul Cod fiscal şi noul Cod de procedură fiscală conţin o seamă de prevederi care merg în direcţia bună, stimulând creşterea economică şi însănătoşirea mediului de afaceri românesc.

Romalimenta, ca federaţie reprezentativă a sectorului, a militat permanent pentru relaxare fiscală (reducere TVA alimente, accize, etc), deoarece aceasta are un triplu impact:

·&...continuare..

Suprataxare comunicat Romalimenta

NU EXISTĂ UN PLAN DE SUPRATAXARE A ALIMENTELOR

Comunicat de presă

 

Federația Romalimenta a exprimat cele mai serioase rezerve fața de intențiile de supra-taxare, în diverse variante, a unor categorii de alimente, vehiculate în diverse medii și declarând obiective legate de protecția sănătații populaței, sau direct de colectare a unor fonduri suplimentare.

Argumentele noastre sunt multiple și bazate în principal pe experiența statelor care au introdus astfel de supra-taxe și unde efectele negative au depășit cu mult beneficiile.

Ar fi cu atât mai greu de înțeles introducerea supra-taxării &icir...continuare..

Tot ce trebuie să știti despre siguranța aditivilor alimentari
In ceea ce privește aditivii alimentari sau E-urile (denumirea prescurtată de pe etichetele produselor) se emit constant ipoteze nu totdeauna foarte clare, bazate stiintific. Așadar, ne-am propus să vă informăm cu tot ceea ce trebuie să știți despre aditivii alimentari și despre impactul lor asupra sănătății voastre. Atmosfera de panică creată n jurul aditivilor alimentari este cauzată de numeroase informații nesusținute științific. Pentru a elucida nedumeririle și pentru a proteja consumatorul, vom clarifica definiția acestor ingrediente care ajută la prepararea produselor existente pe piață și vom evidenția efectele produse de acestea. n pri...continuare..

Romalimenta si ANPC: seminar de informare despre noua etichetare a alimentelor

Comunicat post-event

04.12.2014

 

Romalimenta si ANPC: seminar de informare despre noua etichetare a alimentelor

 

Ieri, 4 decembrie 2014, Romalimenta si Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) au organizat un seminar cu scopul de a dezbate Regulamentul 1169/ 2011 privind informarea consumatorilor  cu privire la produsele alimentare.

La eveniment au participat peste 150 de reprezentanti ai industriei alimentare, dar si ai serviciilor alimentare si ai presei romanesti. Acestia au discutat in amanunt si au clarificat numeroase aspecte reglate prin Regulamentul UE ...continuare..

Termeni si conditii    |   Confidentialitate    |   Contact
Copyright© 2014 : romalimenta.ro    Webdesign : Eurodata Serv