Telefon: 004 021-3124442 Email: office@romalimenta.ro
 
 
Comunicate de Presa

Suprataxare comunicat Romalimenta
2017-08-03

NU EXISTĂ UN PLAN DE SUPRATAXARE A ALIMENTELOR

Comunicat de presă

 

Federația Romalimenta a exprimat cele mai serioase rezerve fața de intențiile de supra-taxare, în ...continuare..


Ignoranţa nu scuzã calomnia
2017-04-05

05 aprilie 2017

 

Ignoranţa nu scuzã calomnia

-Comunicat de presã-

 

Spirit enciclopedic, Co...continuare..


Micșorarea taxei penalizatoare este doar un prim pas spre o soluție reală
2016-10-21

21 Octombrie 2016

 

 

Comunicat de presă

Referitor la Propunerea legislativă pentru modificarea și completarea Legii nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambala...continuare..


CRIZA RECICLARII AMBALAJELOR SI IMPLICATIILE DIRECTE ASUPRA POPULATIEI
2016-01-25

25.01.2016

-Comunicat de presã-

 

Astazi industria alimentara se afla intr-o situatie de criza, prin impunerea unor plati generate de neindeplinirea tintelor de reciclare din cauze independe...continuare..


RECICLAREA AMBALAJELOR SI IMPLICATIILE ASUPRA POPULATIEI
2016-01-21

21.01.2016

RECICLAREA AMBALAJELOR SI IMPLICATIILE ASUPRA POPULATIEI

-Comunicat de presã-

 

Federaţia R...continuare..


URGENȚA REDUCERII TVA LA ALIMENTE
2015-04-07

Recentele declaraţii guvernamentale justificã speranţa materializãrii unora dintre modificãrile Codului fiscal încã din acest an. Susţinem cu fermitate necesitat...continuare..


Federatiile reprezentative din agroindustrie sustin fara rezerve TVA-ul de 9% pe tot lantul carnii
2015-02-25

Membrii  federatiilor ROMALIMENTA si PRO AGRO – procesatori  si fermieri – sustin solidar, fara rezerve, aplicarea cotei de 9% TVA pe tot lantul carnii, respec...continuare..


INDUSTRIA ALIMENTARĂ SUSŢINE NECESITATEA RELAXĂRII FISCALE
2015-02-20

20 februarie 2015

INDUSTRIA ALIMENTARĂ SUSŢINE NECESITATEA RELAXĂRII FISCALE

Noul Cod fiscal şi noul Cod de procedură fiscală con#...continuare..


Romalimenta si ANPC: seminar de informare despre noua etichetare a alimentelor
2014-12-09

Comunicat post-event

04.12.2014

 

Romalimenta si ANPC: seminar de informare despre noua etichetare a alimentelor

 

Ieri, 4 decembrie 2...continuare..


Tot ce trebuie să știti despre siguranța aditivilor alimentari
2014-10-09
In ceea ce privește aditivii alimentari sau E-urile (denumirea prescurtată de pe etichetele produselor) se emit constant ipoteze nu totdeauna foarte clare, bazate stiintific. Așadar, ne-am propus să vă informăm cu tot ceea ce trebuie să știți despre adit...continuare..


Teme majore de interes

Subiectele de mare actualitate ale industriei romanesti (evaziunea, reducerea TVA alimente, etc) au un impact major si ne preocupa permanent. Chiar daca ele alcatuiesc o realitate (nedorita) in mediul nostru de afaceri, sunt chestiuni cu care se confrunta si colegi din alte tari europene. La fel de importante sunt dezbaterile de la Bruxelles si din intreaga Uniune, generate de profundele schimbari datorate globalizarii, crizei economico-financiare, dar si puseelor alimentare si, mai devreme sau mai tarziu, ele au efect direct asupra industriei alimentare romanesti.

RED BULL ROMANIA

Fondata din 1980, compania RED BULL este disponibila in peste 165 de tari, unde a creat locuri de munca si unde inveseste constant in dezvoltarea durabila.

Bautura energizanta RED BULL este indragita la nivel mondial, facand parte din stilul de viata al consumatorului activ si energic.


Patronatul Roman din Industria de Morarit Panificatie si Paste fainoase (ROMPAN)

Patronatul Roman din Industria de Morarit, Panificatie si Produse Fainoase (ROMPAN) reuneste cei mai importanti producatori din industria de morarit, panificatie si produse fainoase, furnizori de materii prime si auxiliare, constructori de utilaje specifice sectorului, cercetatori si proiectanti, depozitari, distribuitori si comercianti.

Organizatie apolitica, independenta, neguvernamentala, ROMPAN apara interesele profesionale, economice, sociale si morale ale membrilor sai, in vederea unei industrii la standarde inalte si sigure.


FERRERO ROMANIA

Ferrero inseamna intotdeauna grija pentru igiena, mediu, probleme sociale si comunitatile locale in care compania este prezenta, cat si pentru propriile sale resurse umane.
Astazi, multe produse Ferrero sunt globale, in sensul ca se comercializeaza pretutindeni. Ferrero este acum pe locul patru in topul celor mai mari grupuri de produse de cofetarie din lume.


FEDIMA

FEDIMA - Asociatia Producatorilor si Furnizorilor de Ingrediente pentru Industria Panificatiei, Patiseriei si Cofetariei
Fedima Romania are ca principal scop promovarea unui numar mare si divers de proiecte in interesul comun al membrilor asociatiei si, bineinteles, al clientilor.

De asemenea, Asociatia Producatorilor si Furnizorilor de Ingrediente pentru Industria Panificatiei, Patiseriei si Cofetariei (FEDIMA) furnizeaza informatii adecvate din industrie si isi reprezinta membrii in organizatii nationale si internationale relevante. Membrii Asociatiei fac parte dintre cei mai importanti producatori internationali de ingrediente pentru industria panificatiei, patiseriei si cofetariei, prezenti in Romania.


PREMIER RESTAURANTS ROMANIA

"Povestea McDonald's a inceput in 1955 intr-o mică măcelărie din Maywood IL, Statele Unite ale Americii, unde fondatorul nostru, Ray Kroc, a incheiat cu o strangere de mană parteneriatul cu primul furnizor de carne de vită al McDonald's. De atunci, McDonald's a făcut o promisiune care stă la baza a tot ceea ce preparăm in fiecare zi: fiecare ingredient livrat de furnizorii noştri şi fiecare persoană care lucrează alături de noi este de incredere şi respectă valorile McDonald's pe care clienţii noştri le apreciază." Daniel Boaje, Director General McDonald's Romania


Asociatia Producatorilor de Hrana pentru Animale de Companie (ARPAC)

Asociatia Producatorilor de Hrana pentru Animale de Companie este o organizatie non-guvernamentala, non-profit, creata pentru a reprezenta, sprijini si sustine interesele importatorilor si producatorilor de hrana pentru animale de companie.


DANONE P.D.P.A.

Danone este liderul pietei locale de iaurturi si investeste in Romania de peste 15 ani. Fabrica din Bucuresti este una ultramoderna, unde 500 de angajați români lucrează cu pasiune pentru producerea și distribuirea zilnică a peste 1 milion de iaurturi, in Romania si in mai multe tari europene. Danone a investit constant si in dezvoltarea productiei locale de lapte de calitate, in fermiele din Romania, cu unele dintre acestea compania colaborand chiar din 1999. De asemenea, am investit in proiecte in beneficiul comunitatii, fie ca este vorba de campanii de educare pentru o nutritie sanatoasa, de protejare a mediului si resurselor naturale, sau de competitia de fotbal pentru copii "Cupa Hagi Danone", unde cei mici invata cum pot deveni campioni prin alimentatie echilibrata, exercitiu fizic zilnic, efort in pregatire si fair play. 

In Romania, Danone foloseste expertiza de aproape 100 de ani a Grupului Danone in domeniul iaurturilor si standardele internationale de calitate, igiena si siguranta alimentara pe care Grupul le aplica la fel peste tot in lume.

Danone este cunoscut prin marcile sale foarte apreciate de consumatori, intre care Activia, Actimel, Danonino, Oikos, iaurtul in stil grecesc bogat in proteine, precum si Danone natural sau cu fructe.
Mai multe detalii pe www.danone.ro 


Saptamana europeana a IMM-urilor
Companiile alimentare mici si mijlocii sunt motorul cresterii in Europa Cu ocazia Saptamanii europene a IMM din acest an, organizatia FoodDrinkEurope doreste sa sublinieze valoarea firmelor mici si mijlocii (IMM)1 pentru economia europeana. Industria alimentelor si bauturilor din Europa (cea mai mare industrie manufacturiera din UE in termeni de cifra de afaceri si locuri de munca), este foarte fragmentata prin natura ei, cuprinzand peste 287.000 companii, din care marea majoritate (99,1%) sunt IMM-uri. Link catre Facts and figures

Una din prioritatile cheie ale FoodDrinkEurope este de a dezvolta competitivitatea IMM-urilor alimentare din Europa prin plasarea unui accent deosebit pe nevoile lor specifice si asigurarea unui cadru legislativ mai bun. FoodDrinkEurope urmareste de asemenea aplicarea Small Business Act (SBA)2 si tinteste actiunile in numele IMM-urilor. Revizia 2011 a SBA a subliniat pe drept un numar de zone de politici, dintre care patru au o relevanta particulara pentru industria europeana a alimentelor si bauturilor si necesita sa fie atacate in continuare.

Aceste zone includ:
- Facilitarea unui acces mai usor la finantare;
- Promovarea accesului la pietele internationale;
- Reducerea poverilor regulatorii si administrative; si
- Promovarea spiritului antreprenorial si raspunsul la nevoile de forta de munca instruita, calificata.

Vorbind cu ocazia Saptamanii Europene a IMM, Presedintele FoodDrinkEurope, Jess Serafn Prez, el insusi CEO al unui IMM3, a spus: FoodDrinkEurope doreste sa sublinieze rolul crucial jucat de IMM-uri nu numai in sectorul alimentelor si bauturilor, ci in economia larga europeana. Aceste companii formeaza coloana vertebrala a sectorului alimentar din Europa si joaca un rol important in conducerea revenirii economice a Europei. FoodDrinkEurope lucreaza in stransa colaborare cu alti actori in directia dezvoltarii unei politici industriale specifice sectorului alimentar, care va lua in considerare toate nevoile specifice si preocuparile IMM-urilor din sector.

DIANA

Compania DIANA are ca principal obiect de activitate comercializarea produselor alimentare şi nealimentare prin magazinul propriu din Ramnicu-Valcea. Compania DIANA isi desfasoara activitatea conform aplicarii, mentinerii si imbunatatirii continuu a sistemului integrat de Management al calitatii si sigurantei alimentare. Totul cu scopul de a crea conditiile propice satisfacerii cerintelor clientilor si cerintelor legale de reglementare.


Intelegerea datelor valabilitatii

Cea mai mare risipa de alimente este la consumator, motiv pentru care subiectul este important.

http://www.romalimenta.ro/userfiles/files/Intelegerea%20datelor%20valabilitatii.pdf

 


Asociatia Nationala pentru Bauturi Racoritoare (ANBR)

Asociatia Nationala pentru Bauturi Racoritoare (ANBR) este o asociatie non-profit cu misiunea de a reprezenta si de a sustine, in mod corect si constant, interesele industriei de bauturi racoritoare si cele ale membrilor sai. ANBR isi propune ca prin activitatile sale sa contribuie la sustenabilitatea industriei bauturilor racoritoare in Romania, cresterea profesionalismului si conduitei etice de operare pe piata locala si imbunatatirea continua a calitatii produselor si serviciilor oferite de reprezentantii acestei industrii. Prin activitatile sale, ANBR isi propune sa fie un partener de dialog activ si responsabil atat pentru institutiile implicate in activitatea sectorului bauturilor racoritoare, cat si pentru toti cei interesati de dinamica si problematica/preocuparile acestui sector. Pentru mai multe detalii, va rugam accesati: www.anbr.ro 


MONDELEZ EUROPE SERVICES GMBH OPFIKON – SUCURSALA ROMANIA

Mondelez Romania este una dintre firmele de top din industria alimentara, creand zilnic produse de cea mai buna calitate, pentru o viata mai usoara si mai "savuroasa" a consumatorilor.

Printre marcile reprezentative care incearca sa raspunda nevoilor consumatorilor se numara: ciocolata Milka si Poiana, biscuitii LU, cafeaua Jacobs, Nova Brasilia etc.

"Tot ceea ce facem incepe si se termina cu consumatorii nostri. Ne pasa de ceea ce gandesc. Deci, ii ascultam, observam si invatam. Apoi, cream.", este unul dintre principiile brand-ului Mondelez.


Ignoranţa nu scuzã calomnia

05 aprilie 2017

 

Ignoranţa nu scuzã calomnia

-Comunicat de presã-

 

Spirit enciclopedic, Costel Stanciu (preşedintele APC – Asociaţia pentru Protecţia Consumatorilor) este expert în tot ce se vinde pe mapamond. De la şerveţele şi pamperşi la traficul aerian, nimic nu scapã « studiilor comparative » pe care le distribuie generos pe toate canalele media, învãţându-ne cum sã nu ne lãsãm pãcãliţi de capitaliştii veroşi în goana dupã abominabilul profit.

continuare..

Micșorarea taxei penalizatoare este doar un prim pas spre o soluție reală

21 Octombrie 2016

 

 

Comunicat de presă

Referitor la Propunerea legislativă pentru modificarea și completarea Legii nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor și a deșeurilor de ambalaje și de modificare a Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu. (L420/2016)

 

Micșorarea taxei penalizatoare este doar un prim pas spre o soluție reală în problema colectării și reciclării deșeurilor de ambalaje.

 

Este sarcina Ministerului Mediului să elaboreze un plan coe...continuare..

INDUSTRIA ALIMENTARĂ SUSŢINE NECESITATEA RELAXĂRII FISCALE

20 februarie 2015

INDUSTRIA ALIMENTARĂ SUSŢINE NECESITATEA RELAXĂRII FISCALE

Noul Cod fiscal şi noul Cod de procedură fiscală conţin o seamă de prevederi care merg în direcţia bună, stimulând creşterea economică şi însănătoşirea mediului de afaceri românesc.

Romalimenta, ca federaţie reprezentativă a sectorului, a militat permanent pentru relaxare fiscală (reducere TVA alimente, accize, etc), deoarece aceasta are un triplu impact:

·&...continuare..

Tot ce trebuie să știti despre siguranța aditivilor alimentari
In ceea ce privește aditivii alimentari sau E-urile (denumirea prescurtată de pe etichetele produselor) se emit constant ipoteze nu totdeauna foarte clare, bazate stiintific. Așadar, ne-am propus să vă informăm cu tot ceea ce trebuie să știți despre aditivii alimentari și despre impactul lor asupra sănătății voastre. Atmosfera de panică creată n jurul aditivilor alimentari este cauzată de numeroase informații nesusținute științific. Pentru a elucida nedumeririle și pentru a proteja consumatorul, vom clarifica definiția acestor ingrediente care ajută la prepararea produselor existente pe piață și vom evidenția efectele produse de acestea. n pri...continuare..

Termeni si conditii    |   Confidentialitate    |   Contact
Copyright© 2014 : romalimenta.ro    Webdesign : Eurodata Serv