Telefon: 004 021-3124442 Email: office@romalimenta.ro
 
 
Comunicate de Presa

Suprataxare comunicat Romalimenta
2017-08-03

NU EXISTĂ UN PLAN DE SUPRATAXARE A ALIMENTELOR

Comunicat de presă

 

Federația Romalimenta a exprimat cele mai serioase rezerve fața de intențiile de supra-taxare, în ...continuare..


Ignoranţa nu scuzã calomnia
2017-04-05

05 aprilie 2017

 

Ignoranţa nu scuzã calomnia

-Comunicat de presã-

 

Spirit enciclopedic, Co...continuare..


Micșorarea taxei penalizatoare este doar un prim pas spre o soluție reală
2016-10-21

21 Octombrie 2016

 

 

Comunicat de presă

Referitor la Propunerea legislativă pentru modificarea și completarea Legii nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambala...continuare..


CRIZA RECICLARII AMBALAJELOR SI IMPLICATIILE DIRECTE ASUPRA POPULATIEI
2016-01-25

25.01.2016

-Comunicat de presã-

 

Astazi industria alimentara se afla intr-o situatie de criza, prin impunerea unor plati generate de neindeplinirea tintelor de reciclare din cauze independe...continuare..


RECICLAREA AMBALAJELOR SI IMPLICATIILE ASUPRA POPULATIEI
2016-01-21

21.01.2016

RECICLAREA AMBALAJELOR SI IMPLICATIILE ASUPRA POPULATIEI

-Comunicat de presã-

 

Federaţia R...continuare..


URGENȚA REDUCERII TVA LA ALIMENTE
2015-04-07

Recentele declaraţii guvernamentale justificã speranţa materializãrii unora dintre modificãrile Codului fiscal încã din acest an. Susţinem cu fermitate necesitat...continuare..


Federatiile reprezentative din agroindustrie sustin fara rezerve TVA-ul de 9% pe tot lantul carnii
2015-02-25

Membrii  federatiilor ROMALIMENTA si PRO AGRO – procesatori  si fermieri – sustin solidar, fara rezerve, aplicarea cotei de 9% TVA pe tot lantul carnii, respec...continuare..


INDUSTRIA ALIMENTARĂ SUSŢINE NECESITATEA RELAXĂRII FISCALE
2015-02-20

20 februarie 2015

INDUSTRIA ALIMENTARĂ SUSŢINE NECESITATEA RELAXĂRII FISCALE

Noul Cod fiscal şi noul Cod de procedură fiscală con#...continuare..


Romalimenta si ANPC: seminar de informare despre noua etichetare a alimentelor
2014-12-09

Comunicat post-event

04.12.2014

 

Romalimenta si ANPC: seminar de informare despre noua etichetare a alimentelor

 

Ieri, 4 decembrie 2...continuare..


Tot ce trebuie să știti despre siguranța aditivilor alimentari
2014-10-09
In ceea ce privește aditivii alimentari sau E-urile (denumirea prescurtată de pe etichetele produselor) se emit constant ipoteze nu totdeauna foarte clare, bazate stiintific. Așadar, ne-am propus să vă informăm cu tot ceea ce trebuie să știți despre adit...continuare..


Teme majore de interes

Subiectele de mare actualitate ale industriei romanesti (evaziunea, reducerea TVA alimente, etc) au un impact major si ne preocupa permanent. Chiar daca ele alcatuiesc o realitate (nedorita) in mediul nostru de afaceri, sunt chestiuni cu care se confrunta si colegi din alte tari europene. La fel de importante sunt dezbaterile de la Bruxelles si din intreaga Uniune, generate de profundele schimbari datorate globalizarii, crizei economico-financiare, dar si puseelor alimentare si, mai devreme sau mai tarziu, ele au efect direct asupra industriei alimentare romanesti.

UNILEVER SOUTH CENTRAL EUROPE SA

Unilever, una dintre cele mai importante companii de pe piata bunurilor de larg consum, are in Romania o afacere cu adevarat locala, din 1995: o parte semnificativa din vanzari este generata de productia obtinuta pe platforma industriala din Ploiesti. Avand grija sa ofere consumatorilor beneficii relevante, produse sanatoase, UNILEVER nu a incetat niciodata sa isi manifeste interesul fata de mediul inconjurator.


NESTLE ROMANIA

Nestle este lider mondial in industria alimentara, fiind prezent in 86 de tari, cu un numar de 468 de fabrici si 333.000 de angajati. Prin misiunea companiei "Good Food, Good Life", Nestle se angajeaza sa imbunatateasca calitatea vietii consumatorilor in fiecare zi, in intreaga lume, oferindu-le o varietate de produse, ca parte dintr-un stil de viata echilibrat.

Nestle a intrat pe piata din Romania in 1995, in momentul de fata avand 1000 de angajati in Bucuresti si in Timisoara, unde este localizata fabrica Nestle.


DANONE P.D.P.A.

Danone este liderul pietei locale de iaurturi si investeste in Romania de peste 15 ani. Fabrica din Bucuresti este una ultramoderna, unde 500 de angajați români lucrează cu pasiune pentru producerea și distribuirea zilnică a peste 1 milion de iaurturi, in Romania si in mai multe tari europene. Danone a investit constant si in dezvoltarea productiei locale de lapte de calitate, in fermiele din Romania, cu unele dintre acestea compania colaborand chiar din 1999. De asemenea, am investit in proiecte in beneficiul comunitatii, fie ca este vorba de campanii de educare pentru o nutritie sanatoasa, de protejare a mediului si resurselor naturale, sau de competitia de fotbal pentru copii "Cupa Hagi Danone", unde cei mici invata cum pot deveni campioni prin alimentatie echilibrata, exercitiu fizic zilnic, efort in pregatire si fair play. 

In Romania, Danone foloseste expertiza de aproape 100 de ani a Grupului Danone in domeniul iaurturilor si standardele internationale de calitate, igiena si siguranta alimentara pe care Grupul le aplica la fel peste tot in lume.

Danone este cunoscut prin marcile sale foarte apreciate de consumatori, intre care Activia, Actimel, Danonino, Oikos, iaurtul in stil grecesc bogat in proteine, precum si Danone natural sau cu fructe.
Mai multe detalii pe www.danone.ro 


Patronatul Roman din Industria de Morarit Panificatie si Paste fainoase (ROMPAN)

Patronatul Roman din Industria de Morarit, Panificatie si Produse Fainoase (ROMPAN) reuneste cei mai importanti producatori din industria de morarit, panificatie si produse fainoase, furnizori de materii prime si auxiliare, constructori de utilaje specifice sectorului, cercetatori si proiectanti, depozitari, distribuitori si comercianti.

Organizatie apolitica, independenta, neguvernamentala, ROMPAN apara interesele profesionale, economice, sociale si morale ale membrilor sai, in vederea unei industrii la standarde inalte si sigure.


FERRERO ROMANIA

Ferrero inseamna intotdeauna grija pentru igiena, mediu, probleme sociale si comunitatile locale in care compania este prezenta, cat si pentru propriile sale resurse umane.
Astazi, multe produse Ferrero sunt globale, in sensul ca se comercializeaza pretutindeni. Ferrero este acum pe locul patru in topul celor mai mari grupuri de produse de cofetarie din lume.


Securitatea alimentara G20
Summitul G20 din Los Cabos, Mexico 18-19 iunie 2012

FoodDrinkEurope cere ca atat agricultura, cat si productia alimentara sa continue a fi in fruntea discutiilor cu ocazia Presedintiei Mexicane a G20 in 18-19 iunie.
Industria alimentara a Europei cheama la o continuare a mediului creat de "Planul de Actiune privind Volatilitatea Preturilor Alimentare si Agricole", agreat la intalnirea ministrilor agriculturii G20 la Cannes, in iunie 2011. Spera ca nu se va pierde rezultatul Summitului Cannes si ca Declaratia de la Los Cabos va continua sa plaseze chestiunile legate de agricultura si de productia alimentara la un nivel inalt pe arena mondiala.
Avand in vedere dependenta industriei alimentare de furnizarea adecvata de materii prime agricole sigure si de calitate ridicata, FoodDrinkEurope saluta angajamentul liderilor G20 de a mari sustenabil productia si productivitatea agriculturii. Pe baza raportului pregatitor al organizatiilor internationale, dinaintea Presedintiei Mexicane a G20, industria de alimente si bauturi europeana sprijina in special urmatoarele recomandari de a:
- Creste sustenabil productivitatea agricola, mai ales prin investitii in abordari sustenabile ale maririi productivitatii in sectorul agricol;
- Impartasi cele mai bune optiuni de politici de incurajare a cresterii sustenabile a productivitatii agriculturii si promovarea coerentei dintre obiectivele securitatii alimentare, productivitatii agriculturii si sustenabilitatii;
- Stimula cercetarea, sistemele inovative si transferul tehnologic pentru cresterea sustenabila a productivitatii, prin cooperare multilaterala si promovarea partneriatului public-privat pentru investitii in agricultura;
- Imbunatati cunostintele fermierilor in agricultura si abilitatea acestora de a inova;
- Asigura utilizarea eficienta a resurselor naturale limitate, cum este apa;
- Intari si mai mult un puternic sistem comercial multilateral bazat pe reguli.

Vorbind inainte de Summit, Jess Serafn, Presedintele FoodDrinkEurope, a spus:
"Pe langa obiectivele importante ale G20, dezbaterea ar trebui sa includa chestiuni mai largi care ar putea de asemenea contribui la securitatea alimentara globala:
- Informatii in continuare imbunatatite, pe care se poate conta in timp util, privind pietele de marfuri fizice, pentru a facilita coordonarea politicilor la nivel international;
- Piete financiare agricole mai transparente si mai bine reglementate;
- Nevoia concentrarii in primul rand pe pietele alimentare si de furaje pentru agricultura; si,
- Infrastructura imbunatatita in tarile in dezvoltare, intre altele prin promovarea investitiilor pentru depozitare si sisteme de transport adecvate."
Prin abordarea atat a volatilitatii preturilor cat si a securitatii alimentare, industria alimentelor si bauturilor din UE crede ca liderii G20 pot contribui cu succes la atacarea provocarilor care afecteaza toate lanturile alimentare din lume.

FoodDrinkEurope reprezinta industria alimentelor si bauturilor din Europa, cel mai mare sector manufacturier al Europei in ce priveste cifra afaceri, numar angajati si valoare adaugata.
FoodDrinkEurope lucreaza cu institutii europene si internationale, in scopul de a contribui la dezvoltarea unei retele legislative si economice abordand competitivitatea industriei, calitatea si siguranta alimentelor, protectia consumatorului si respectul fata de mediul inconjurator.
Membrii FoodDrinkEurope constau din 24 federatii nationale si 3 observatori, 25 asociatii europene de sector si 18 companii alimentare majore (pt. mai multe informatii: http://www.fooddrinkeurope.eu).

PREMIER RESTAURANTS ROMANIA

"Povestea McDonald's a inceput in 1955 intr-o mică măcelărie din Maywood IL, Statele Unite ale Americii, unde fondatorul nostru, Ray Kroc, a incheiat cu o strangere de mană parteneriatul cu primul furnizor de carne de vită al McDonald's. De atunci, McDonald's a făcut o promisiune care stă la baza a tot ceea ce preparăm in fiecare zi: fiecare ingredient livrat de furnizorii noştri şi fiecare persoană care lucrează alături de noi este de incredere şi respectă valorile McDonald's pe care clienţii noştri le apreciază." Daniel Boaje, Director General McDonald's Romania


FEDIMA

FEDIMA - Asociatia Producatorilor si Furnizorilor de Ingrediente pentru Industria Panificatiei, Patiseriei si Cofetariei
Fedima Romania are ca principal scop promovarea unui numar mare si divers de proiecte in interesul comun al membrilor asociatiei si, bineinteles, al clientilor.

De asemenea, Asociatia Producatorilor si Furnizorilor de Ingrediente pentru Industria Panificatiei, Patiseriei si Cofetariei (FEDIMA) furnizeaza informatii adecvate din industrie si isi reprezinta membrii in organizatii nationale si internationale relevante. Membrii Asociatiei fac parte dintre cei mai importanti producatori internationali de ingrediente pentru industria panificatiei, patiseriei si cofetariei, prezenti in Romania.


BUNGE ROMANIA

Companie care activeaza in sectorul agroalimentar din 1818, Bunge isi gestioneaza produsele sale incepand cu fermele unde sunt produse, pana la raftul unde sunt vandute. Renumita international, Bunge activeaza in domeniul agriculturii, acoperind segmentele de comercializare, stocare si procersare a semintelor pentru ulei, productia de fertilizatori si uleiului de consum. Cea mai importanta provocare pe care Bunge si-o asuma, si pentru care investeste sume foarte mari, consta in asigurarea unei alimentatii sanatoase pentru o populatie in crestere si, mai mult, in procesul de reciclare la nivel mondial.


RED BULL ROMANIA

Fondata din 1980, compania RED BULL este disponibila in peste 165 de tari, unde a creat locuri de munca si unde inveseste constant in dezvoltarea durabila.

Bautura energizanta RED BULL este indragita la nivel mondial, facand parte din stilul de viata al consumatorului activ si energic.


DR. OETKER RO

Bazandu-se pe calitate si inovatie permanenta, compania Dr. Oetker creaza produse extrem de folositoare pentru gospodinele din intreaga lume. Calitatea produselor sale alimentare se realizeaza printr-o testarea continua a ingredientelor si a modurilor de preparare.

Dincolo de managementul calitatii, firma Dr. Oetker are o istorie conturata cu ingeniozitate in jurul valorilor familiei si a responsabilitatii sociale.


MONDELEZ EUROPE SERVICES GMBH OPFIKON – SUCURSALA ROMANIA

Mondelez Romania este una dintre firmele de top din industria alimentara, creand zilnic produse de cea mai buna calitate, pentru o viata mai usoara si mai "savuroasa" a consumatorilor.

Printre marcile reprezentative care incearca sa raspunda nevoilor consumatorilor se numara: ciocolata Milka si Poiana, biscuitii LU, cafeaua Jacobs, Nova Brasilia etc.

"Tot ceea ce facem incepe si se termina cu consumatorii nostri. Ne pasa de ceea ce gandesc. Deci, ii ascultam, observam si invatam. Apoi, cream.", este unul dintre principiile brand-ului Mondelez.


CRIZA RECICLARII AMBALAJELOR SI IMPLICATIILE DIRECTE ASUPRA POPULATIEI

25.01.2016

-Comunicat de presã-

 

Astazi industria alimentara se afla intr-o situatie de criza, prin impunerea unor plati generate de neindeplinirea tintelor de reciclare din cauze independente de aceasta. Refuzul  Ministerului Mediului de a debloca situatia atrage dupa sine consecinte economice grave in randul producatorilor locali de alimente si implicit, al populatiei.

 

Federaţia Romalimenta a solicitat în repetate rânduri Ministerului Mediuluisuspendarea obligaţiei de platã a contribuţiei la fondul de mediu pentru ambalaje, pentru producatorii care si-au indeplinit obligatiile legale si au contracte de plasare a res...continuare..

Romalimenta si ANPC: seminar de informare despre noua etichetare a alimentelor

Comunicat post-event

04.12.2014

 

Romalimenta si ANPC: seminar de informare despre noua etichetare a alimentelor

 

Ieri, 4 decembrie 2014, Romalimenta si Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) au organizat un seminar cu scopul de a dezbate Regulamentul 1169/ 2011 privind informarea consumatorilor  cu privire la produsele alimentare.

La eveniment au participat peste 150 de reprezentanti ai industriei alimentare, dar si ai serviciilor alimentare si ai presei romanesti. Acestia au discutat in amanunt si au clarificat numeroase aspecte reglate prin Regulamentul UE ...continuare..

Suprataxare comunicat Romalimenta

NU EXISTĂ UN PLAN DE SUPRATAXARE A ALIMENTELOR

Comunicat de presă

 

Federația Romalimenta a exprimat cele mai serioase rezerve fața de intențiile de supra-taxare, în diverse variante, a unor categorii de alimente, vehiculate în diverse medii și declarând obiective legate de protecția sănătații populaței, sau direct de colectare a unor fonduri suplimentare.

Argumentele noastre sunt multiple și bazate în principal pe experiența statelor care au introdus astfel de supra-taxe și unde efectele negative au depășit cu mult beneficiile.

Ar fi cu atât mai greu de înțeles introducerea supra-taxării &icir...continuare..

Federatiile reprezentative din agroindustrie sustin fara rezerve TVA-ul de 9% pe tot lantul carnii

Membrii  federatiilor ROMALIMENTA si PRO AGRO – procesatori  si fermieri – sustin solidar, fara rezerve, aplicarea cotei de 9% TVA pe tot lantul carnii, respectiv la animale vii, furaje,  carne, carne preparata, produse si conserve din carne. Reprezentantii celor doua federatii nationale vor exprima acest punct de vedere in cadrul intalnirii pe care o vor avea joi, 26 februarie a.c., incepand cu ora 15.00, cu  ministrul de finante Darius Valcov, care initiaza astfel seria consultarilor publice pe tema propunerilor de modificare a Codului Fiscal publicate saptamana trecuta pe site-ul Ministerului Finantelor Publice. ROMALIMENTA si PRO AGRO vo...continuare..

Termeni si conditii    |   Confidentialitate    |   Contact
Copyright© 2014 : romalimenta.ro    Webdesign : Eurodata Serv